DURAVIT
Tradícia značky Duravit
Dokonca aj spoločnosť, ktorá nastavila veľké precedensy začínala ako „malá spoločnosť“.
Všetko začalo v Hornberg, Nemecko v roku 1817, kedy Georg Friedrich Horn postavil závod na výrobu hrnčiarskeho tovaru, ktorý bol sprvu výhradne zameraný na produkciu kameninových riadu. V roku 1956 sa výroba rozvinula z kameninových riadu, na výrobu keramiky a zároveň sa produktové portfólio rozšírilo o sanitárnu keramiku. To bol základný kameň budúceho úspechu a tiež bolo svetu sanitárnej keramiky predstavené nové meno: Duravit. Dnes, Duravit AG pôsobí na medzinárodnej úrovni, zahŕňajúce 10 výrobných závodov a počet zamestnancov presahuje 5,000, celosvetovo.
Región za značkou Duravit
Jeden zo zdrojov ohromnej sily značky Duravit, je jej hlboké prepojenie s regiónom Čierneho lesa. Preto je tiež Duravit partnerom a sponzorom národného parku Čierny les. Veľká prírodná rezervácia, ktorá je zároveň najväčším nemeckým prírodným parkom. Dodatočne Duravit robí aj všetko potrebné, aby boli maximálne chránené prírodné elementy ako je voda, vzduch a pôda. Proces začína výrobnými metódami, ktoré zaručujú šetrné zaobchádzanie so zdrojmi – efektívne využitie vody a spätného využitia tepla. Výsledkom sú aj produkty, ktoré sami o sebe šetrí vodu.
Všetky nové produkty, ktoré Duravit vyrába, sú zárukou šetrného zaobchádzania s prírodnými zdrojmi.
Táto snaha bola zaiste rozpoznaná: Duravit AG je certifikovaným výrobcom podľa normy ISO 14001, zaisťujúci ochranu životného prostredia
Kvalita zaistená „ručnou výrobou“
Aj keď žijeme v ére high-tech technológií a automatizácie, tak kvalita produktov, ktoré majú vysoký nárok na dizajn a funkčnosť, je závislá na ľudské zručnosti. Vďaka týmto vysokým štandardom je zručnosť zamestnancov Duravitu na veľmi vysokej úrovni. To sa týka nielen výroby sanitárnej keramiky, ale aj ostatných odborov.